Klacht: Opzeggen heeft niet geholpen! Loopt al sinds juni2011

op 12 juni 2012 over HOSHI SUDOKU in de categorie Magazines

Ik heb Hoshi Sudoku in oktober 2010 met een handgeschreven brief opgezegd, tot 1 januari 2011 en dan over dus keurig op tijd.
Ik kreeg vanaf januari 2011 dan ook geen puzzelboeken meer. Maar dat veranderde rond juni 2011. Ik kreeg weer puzzelboeken en mailtjes van MKB Incasso. Nu zag ik via de e-mail niet waar MKB voor stond en gooide de mails ongeopend weg omdat ik vaker rotzooi binnen krijg.

Het werden brieven en ik snapte het niet, ik heb toch opgezegd.
Er wordt gezegd dat jullie mijn brief niet hebben ontvangen, helaas wist en besefte ik niet dat ik een kopie had moeten maken, maar die brief heb ik verstuurd in oktober 2010! Weet eerlijk gezegd niet meer welk adres en of het een postbusnummer was maar verstuurd is hij.

Dit heb ik gemeld aan MKB Incasso, zij zouden het voor mij uitzoeken maar ik bleef puzzelboeken krijgen. Waarom sturen jullie na een half jaar geen betaling opeens weer puzzelboeken? Waarom heb ik nooit meer iets gehoord over mijn opzegging? En waarom krijg ik in januari 2011 een telefoontje waarin gezegd wordt dat ze mij een puzzelboek ter waarde van 15.00 euro mag aanbieden en een hotelbon omdat ik een enquete heb ingevuld? Ik hoefde alleen maar 4.95 verzendkosten te betalen eenmalig. Pas aan het eind word snel gezegd dat het om een abonnement gaat. Gelukkig wordt de voicelog meteen al opgenomen want in het begin klinkt het als een waardering voor het invullen van de enquete. Zonder verdere verplichtingen. Nu kunnen jullie wel zeggen dat zij heeft gezegd dat het om een abonnement gaat en hoor je ook dat er gevraagd wordt hoe het zit met opzeggen maar dat moet binnen 2 weken na het gesprek, ik heb nooit iets ontvangen! Geen hotelbon, geen brief en zeker geen puzzelboek met brief. Het gesprek was in januari 2011 maar ik heb van jullie het eerste puzzelboek pas in juni van dat jaar ontvangen. Eerlijk was ik het hele gesprek vergeten doordat ik niets ontving!

Dit hele gebeuren gaat nu al een jaar zo door, zeker het gezeur van het MKB met allerlei verschillende dossiernummers, wat al niet logisch is als het om 1 en dezelfde persoon gaat. Jullie blijven hen maandelijks weer de opdracht geven terwijl ik opgezegd heb. In een telefoongesprek met het MKB heb ik aangegeven dat ik niet ga betalen voor iets wat ik heb opgezegd, zeker als ik het blad sinds de opgegeven periode niet meer ontving. Bij het MKB zouden zij het uitzoeken maar ik heb nooit meer iets er over gehoord terwijl ik daarna nog 2x contact met het MKB heb gehad.
Zij zeggen dat jullie de opdracht moeten intrekken. Maar elke maand weer komt er een brief van het MKB.

Ik zou tevreden zijn met het feit dat jullie nu eens accepteren dat ik keurig heb opgezegd. Dat ik er nog 3 maanden bij heb gedaan terwijl de opzeg termijn niet zo lang hoeft te zijn. Ik wil dat jullie alles terughalen bij het MKB Incasso en accepteren dat ik vanaf januari 2011 geen lopend abonnement meer heb gehad!
Dat de brieven, telefoontjes en e-mailtjes nu eens ophouden en jullie mij gewoon met rust gaan laten!
Jullie maken me gek terwijl de fout zeer zeker niet bij mij ligt! Dat zou bevredigend zijn maar nog niet genoeg voor alle ellende die ik door jullie heb ondervonden!

Alle klachten die gemeld zijn door Anja71