Klacht: Retour wordt niet verwerkt, geld ook niet terug gekregen, bedrijf reageert nergens meer op!

Compensatiegraag op 20 oktober 2021 over Horze in de categorie Dierenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had 2 bestellingen gedaan bij horze en van beide bestellingen een deel geretourneerd. Deze retouren zijn na 5 weken nog steeds niet verwerkt. Ik heb de verzendbewijzen toegestuurd, maar er wordt niet gereageerd op mails en de telefoon wordt ook niet opgenomen.
Totale radiostilte bij Horze.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld gewoon terug!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Horze

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Horze nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Compensatiegraag