Klacht: horloge wat bij aankoop niet werkt rep. no. 32738

op 20 augustus 2016 over Siebel juweliers in de categorie Juweliers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Behandeld door Manager Hanneke. Wil geen geld teruggeven of een ander horloge verstrekken. Horloge heeft vanaf aankoop niet gelopen.
Zegt dat horloge moet worden opgestuurd en dat vijf weken gaat duren.
Mijn inziens verkoopsters ongeschikt (vermoedelijk te hoge werkdruk).

Gewenste Oplossing:

Horloge binnen een week gereed.
Anders klacht naar comsumentenbond

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Siebel juweliers over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Siebel juweliers in behandeling genomen

Heeft op 22 augustus 2016 om 12:49 geantwoord

Niks opgelost horloge gekocht bij siebel lange Elisabethstraat Utrecht

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Siebel juweliers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Siebel juweliers

Heeft op 06 september 2016 om 16:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer van Es,
Van onze collega\'s hebben we begrepen dat het probleem inmiddels is opgelost. De batterij is met toestemming van het hoofdkantoor in de winkel vervangen en tevens is de garantie behouden zoals deze geldt voor horloges. Hopelijk bent u tevreden met de geboden oplossing. Mocht u nog vragen hebben dan horen we het graag.

Met vriendelijke groet,

Siebel Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door barromaria44