Klacht: Horloge terug gestuurd voor herstelling

op 30 april 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik heb onlangs een horloge die ik besteld had terug moeten sturen omdat deze niet werkte, van mini in the box heb ik een retour adres ontvangen (in Polen) dit is ondertussen al 2 maanden geleden en ik heb nog altijd niets gehoord.
Ben opzoek gegaan om kunnen contact te maken met de firma maar tot mijn verbazing kon ik nergens contact gegevens vinden nu hoop ik dat er via deze weg toch nog schot in de zaak komt

Ik ben tevreden als ik een werkende horloge terug krijg

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van MiniInTheBox.com

5 maanden geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van MiniInTheBox.com

5 maanden geleden - Nogmaals, wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Reactie van de melder van de klacht Geukens Guy

5 maanden geleden - Beste, Bestelnummer is 1702080426637606 RMA 5711680 Mvg, Guy

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 02 mei 2017 om 19:22 geantwoord