Klacht: horloge loopt niet meer

op 21 oktober 2017 over Fossil in de categorie Juweliers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 3 maanden geleden een horloge gekocht van het merk Fossil. Het horloge heet.
Nate Chronograaf zwart
Artikelnr. JR1401
Ik heb nog garantie van 9 maanden op het horloge.
Het horloge tikt nog wel maar de seconde wijzer draait niet meer. ook de stopwatch functie werkt niet meer.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als het horloge gerepareert wordt en dit niet meer gebeurt

Bericht van Fossil

5 maanden geleden - Goedemiddag, Wat vervelend om te horen. Is het euvel inmiddels opgelost? U kunt hiervoor contact opnemen met het verkooppunt. Zij kunnen u adviseren in het aftersaleproces. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan kunt u contact opnemen met onze customerservice; customerservice@fossil.nl Met vriendelijke groeten, Inger - Fossil Group

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fossil in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door robinruijs