Klacht: Horizontale scheuren in poten van eetkamertafel

op 28 april 2017 over Rofra Home in de categorie Horeca

Wij hebben een grote kloostertafel gekocht en geleverd gekregen (in week 35 of 36 van 2016). Nu zagen wij dat deze kolossale poten bestaan uit verschillen delen, op zich niet erg, als dit mooi blijft.

Inmiddels hebben wij met twee verjaardagen de tafel een halve meter verzet en zie je dat twee delen van elkaar zijn gespleten, waarschijnlijk door het gewicht. Maar, je moet een tafel toch kunnen verzetten zou ik zeggen.

Helaas zeggen ze bij Rofra Home geen gebreken te kunnen ontdekken op de foto, terwijl er duidelijk twee horizontale scheuren zijn te zien. Heel vervelend ook dat alles via de e-mail moet, hele slechte service vind ik. Zij versturen een e-mail en verder kan er niet over een oplossing worden gesproken.

Inmiddels hebben we al meerdere (beginnende) scheuren ontdekt.

Als de tafel kosteloos wordt gemaakt. De tafel is immers een halfjaar oud, dus dat moet garantie zijn.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rofra Home

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rofra Home nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerda en Anne