Klacht: Horizon niet te activeren en niet gratis zoals beloofd

op 26 december 2012 over UPC in de categorie Alles-in-1

Beloofd als “trouwe klant” nieuw abonnement zonder extra kosten a 49.00 euro. Na aansluiten, geen activering, totaal 3 telefoontjes en een monteur die niets kon doen. Uiteindelijk na 8 dagen weer digitale TV, internet en telefonie.

Wel schrijft men de kosten van het overzetten naar Horizon af, wat men uitdrukkelijk heeft belooft heeft om niet te doen, men houd geen rekening met het feit dat je 8 dagen lang niets kunt doen. UPC werkt graag met trouwe klanten, helaas merk je hier totaal niets van.

Excuses voor de problemen, het blijft je achtervolgen in tijd en geld. Verder willen we het geld retour wat onterecht is afgeschreven, compensatie voor 8 dagen.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPC

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPC nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Tiemen Hamstra

6 jaren geleden - UPC heeft het keurig opgelost, klacht is afgehandeld, excuses voor het ongemak en het onrechte bedrag wordt teruggestort. Fijn dat dit zo snel gaat. UPC ga zo door.

Alle klachten die gemeld zijn door Tiemen Hamstra