Klacht: Horizon box / decoder

op 27 april 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Deze decoder is absurd slecht, constant foutcode 2040 of 3060.
Dat betekent slechte bekabeling, maar dat kan niet, want de box is aangesloten met de duurste en beste bekabeling die in omloop is.
Deze decoder is gewoon prut, al verouderd voordat het op de markt kwam. En, Ziggo geeft niet thuis!!!

Gewenste Oplossing:

Laat Ziggo deze prut decoders uit de handel nemen.
En door Samsung een goedwerkende decoder ontwikkelen!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Robert Albertino