Klacht: Horizon app

op 27 januari 2014 over UPC in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb sinds vorig jaar ’n Horizon app geïnstalleerd op mijn iPad. Leek mij zeer handig om een film e.d. van de TV op te nemen, via mijn Horizon app, als ik niet thuis was.
Dit heb ik dus verschillende keren gedaan.
De opnamen gingen perfect, met vermelding van het opgenomen artikel. Helemaal goed dus.
Maar ik heb al meerdere keren meegemaakt dat, als de gemaakte opname de vermelde tijd overschreden, de opname pardoes ophielden. Er werd dus niet automatisch verlengd tot het opgenomen programma gereed was.
Ik vind dit zeer frustrerend en ben weer overgegaan naar de oude methode via de media-box.
Ik heb dus weinig aan mijn Horizon app, ondanks de prachtige beloften om iets op te nemen als je niet thuis bent!!!
Ik hoop dat dit opgelost kan worden.

Gewenste Oplossing:

Automatische verlenging tot het opgenomen programma afgelopen is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPC

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AliAnna