Klacht: Horeca Schaapskooi Epe

op 24 juni 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Klacht: Horeca Schaapskooi te Epe. Reservering 17109320 chalet nummer 109
9 juni 2017 onze aankomstdag op uw mooie bosrijke park.
Wij willen even snel een lekker hapje gaan halen bij uw snackbar.
Snackbar dicht, moet via het restaurant bestelt worden. Wij doen de bestelling en gaan vast buiten zitten om daar te kunnen gaan genieten van een lekkere hap. We hebben al snel door dat het allemaal niet goed loopt en wachten rustig af. Meisje in de bediening vraagt wat een long drink glas is. De jongeman vertelt dat hij dit meisje in moet werken. Hij en dit meisje lopen op 2 buitenterrassen en 1 binnenterras inclusief restaurant en snackbar. Hij moet dit meisje inwerken. Hierdoor was het 1 puinhoop. Na een hele tijd komt de jongeman met een VERKEERDE bestelling. Deze gaat terug en na nog weer te wachten eindelijk iets te eten.
Na deze ervaring hadden wij besloten hier maar niet meer te gaan eten tijdens onze vakantie.
22 juni onze vertrekdatum.
Wij dachten nog gezellig iets te gaan eten voordat wij terug zouden rijden naar onze thuisbestemming.
Vast iets te drinken besteld en ieder een kop tomatensoep, daarna zien we wel verder.
Soep kwam en bleek heel licht lauw te zijn. Jongeman kwam erbij en de soep ging terug. Ik heb de jongeman duidelijk te kennen gegeven dat ik een DONORNIER in mijn lijf heb en dat dit soort eten gevaarlijk voor mij kan zijn. Even later kwam de soep weer. Mijn man neemt een hap en zegt hij is nog steeds koud. Hoe moeilijk kan het toch zijn om tot 2x toe GEEN WARME KOM SOEP te serveren. De kok laat hierbij een flinke steek vallen.
Ik baalde en ging meteen naar binnen met de mededeling dat de soep nog steeds licht lauw was. Daar stond ook de heer Robin Hoekstra en die nam mijn klacht in ontvangst met een gezicht van “Wat kan mij het allemaal schelen”. Niet eens een fatsoenlijk excuus. Ik heb vriendelijk bedankt voor de soep en heb onze drankjes keurig betaald.

Helaas is onze welverdiende vakantie begonnen met een kater door jullie personeel en
Helaas is onze vakantie afgesloten met een flinke kater door jullie personeel.
Wij hopen dat jullie deze klacht WEL serieus nemen.
Dank jullie wel.
Familie Jansen, Etten-Leur.

Ik zou tevreden kunnen zijn (als goedmaker) met een weekje extra vakantie inclusief, zonder kopzorgen over het eten.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 27 juni 2017 om 09:45 geantwoord