Klacht: Hopeloos bedrijf

op 22 december 2012 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Na lang wachten kan eindelijk mijn Iphone 5 geleverd worden.
Ik heb een afspraak met Dynalogic gemaakt over de dag en tijdstip om vervolgens te wachten zonder iemand te zien. gebeld met Dynalogic en kreeg het excuus dat de bezorger mijn huis niet kon vinden (normaal rijtjeshuis). Na een gefrustreerde woede uitbarsting heb ik een nieuwe afspraak gemaakt voor de dag erop. Weer heb ik zitten wachten zonder iemand gezien te hebben. Dit keer is het excuus dat de telefoon niet in het juiste sorteerproces zit en daarom niet geleverd kan worden. Op de vraag wanneer dit wel kan? Weten we niet. We nemen wel contact op als hij gevonden is kreeg ik te horen. Ik vind het schandalig mensen tot 2 keer aan toe te laten wachten thuis voor niets om vervolgens niet eens te kunnen zeggen wanneer hij wel komt.

Vandaag 22-12-2012 het pakket met spoed bezorgen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Dynalogic

Heeft op 28 december 2012 om 09:53 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

De afspraak om uw order af te leveren was ingepland op vrijdag 21 december jl. Helaas kon onze koerier uw adres niet vinden en heeft contact opgenomen met onze Chauffeursupport. Daar wij de verkeerde contactgegevens van u hadden, zijn wij niet in staat geweest om contact met u op te nemen hierover. De koerier heeft nog bij andere huizen aangebeld, maar dit mocht niet baten. Er is een nieuwe afspraak gemaakt voor de dag erna. Voordat de bestelling mee zou gaan in de route is er een sorteerfout aan onze kant geweest, waardoor het niet mogelijk was om de bestelling mee te laten gaan met de koerier. Wij hebben u hiervan telefonisch op de hoogte gesteld. Onze excuses dat wij deze afspraak niet na konden komen.
De eerst volgende mogelijkheid om de bestelling af te leveren was, in verband met de kerstdagen, donderdag 27 december. De opdracht is op deze dag succesvol uitgevoerd.

Dynalogic B.V.

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door erikloots86