Klacht: hoor en zie helemaal niets

op 19 augustus 2016 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

8aug ben ik benaderd voor een Airfryer,ik zou hem met 5dagen binnen hebben ,ook is er een eenmalige aftrek van het bedrag doorgegeven.
Ik heb nog niets gehoord of gezien.
Het bedrag is nog niet 16-08-2016 13uur11min van de rekening gehaald

Gewenste Oplossing:

in ieder geval een telefoontje met uitleg

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 19 augustus 2016 om 11:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Uw bestelling is helaas één dag te laat geleverd. Waarvoor onze welgemeende excuses.

De bestelling is geleverd op 16 augustus op het bij ons bekende afleveradres.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u veel plezier met de bestelling!

Met vriendelijke groet,

Team Tommy Teleshopping

Alle klachten die gemeld zijn door Amyschurk2014