Klacht: Hoogstwaarschijnlijk oplichters

op 28 mei 2020 over cheaptech.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Hoogstwaarschijnlijk oplichters.

Beste mensen, heb bij deze webshop 3 april 2020 een antenne besteld € 5 euro, het zou ongeveer 25 werkdagen duren echter nog tot de dag van vandaag niks ontvangen 24 mei 2020, wel uiteraard per klantenreactieformulier voor een passende oplossing verzocht. Zou twee werkdagen duren echter na een week nog geen reactie.

Mijn advies niets aanschaffen je bent gewoon je geld kwijt.!!

Reactie van Roxanne, Cheaptech.nl

3 dagen later na 20 mails verstuurd te hebben en cheaptech op hun algemene voorwaarden te hebben gewezen heb ik deze antwoord ontvangen.

Dit is een verwijzing naar hun algemene voorwaarden op de site:

8. VERZENDING EN BEZORGING

CheapTech.com zal geaccepteerde bestellingen met de meest geschikte snelheid uitvoeren,

maar uiterlijk binnen 25 werkdagen leveren, tenzij er een andere leveringstermijn is afgesproken. Als de levering vertraagd is, of als een bestelling niet of slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument uiterlijk 25 werkdagen nadat hij de bestelling heeft geplaatst een kennisgeving hiervan.

In dat geval heeft de consument het recht om de overeenkomst zonder enige extra kosten te ontbinden en zal de consument recht hebben op een eventuele schadevergoeding.

De bovengenoemde voorwaarden kunnen afwijken in sprake van OVERMACHT (19.1)

Bedankt voor je bericht.

Ik vind het jammer te vernemen dat je je bestelling CT205450 nog niet hebt ontvangen.

Helaas gebeurt het soms dat een pakketje vermist raakt bij het postbedrijf en ik ga ervan uit dat dat nu ook het geval was. Daar kunt u niets aan doen, Cheaptech helaas ook niet, maar het wordt wel netjes opgelost:

Ik kan een nieuwe zending aanmaken. Jouw bestelling wordt dan alsnog zo snel als mogelijk verzonden en binnen 2 - 5 weken geleverd. Graag hoor ik of dit voor je in orde gemaakt mag worden.

Ik begrijp dat dit natuurlijk erg vervelend is en daarom wil ik je sowieso graag 20% korting geven op je volgende bestelling. Daarvoor kun je deze code gebruiken: JWPG9ZM005AX

In afwachting van jouw antwoord.

Roxanne
Cheaptech

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over cheaptech.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Opgelicht2007