Klacht: hoogerekening

op 15 augustus 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

na aanleiding van de vele telefoon gesprekken moet ik het vergoedings formulier invullen
en .ik krijg nu twee maanden een hoge rekening van betaalde sms diensten de eerste keer heb ik direct gebeld en zijn de sms diensten direct geblokkeerd nu heb ik weer een hoge rekening en terwijl tegen mij heel duidelijk gezegd is tegen mij dat het niet meer zou gebeuren.ik kan dit niet nog eens betalen ik heb al een maanden 83 euro extra betaald .nu krijg ik gewoon dreigbrieven dat ik afgesloten zal worden. ik vind dit heel oneerlijk dat ik alles gedaan heb om dit te voorkomen en jullie mij ook dit duidelijk gezegd hebben wanneer hier geen oplossing voor komt zal ik wanneer mogelijk is alle abonnementen stop zetten .ik kan dit niet betalen betaal gewoon mijn maandelijks termijn en verwacht van u een oplossing .ik heb ook duidelijk doorgegeven dat ik zelf nooit gebruik heb gemaakt van deze nummers en ze niet geopend heb .in afwachting verblijf ik

nee geheel niet!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door beritan_beran@hotmai.com