Klacht: telefoon stuk nieuwe telefoon werkt niet(ik heet geen hoogenboezem maar Hoogenboom)

allard op 03 juli 2013 over Hoogenboezem in de categorie Meubelwinkels

Als trouw gebruiker van uw mobiel netwerk. de eerste prepaid telefoon was een Libertel uit die tijd stamt dan ook onze samenwerking, even heb ik een foutje gemaakt door bij BEN mij eigen aan te melden, maar nu toch al enige tijd bij vodafoon en heb ik inmiddels 2 nummers op mijn naam staan.
Welnu het volgende, in het verleden was ik naast een grootgebruiker van het netwerk ook een groot sloper van telefoons. in mijn abonnementen tijd was het heel simpel telefoon valt, telefoon stuk kaartje eruit vodafoon prepaid telefoon bij de AH en prepaid kaart in het vierkante archief daarna abonnee kaartje erin en bellen maar. Nu heb ik 5 jaar geleden van mijn dochter een simlockvrije ladyfoon gehad en wonder boven wonder heeft deze tot gisteren gedaan waar ik hem voor nodig had. Dus heeft mijn zoon een nieuwe prepaid telefoon bij vodafoon gekocht. wat schetst mijn verbazing, de truc die ik gewend was kan niet meer eerst moet het prepaid simlock worden verwijdert. navraag bij jullie callcenter leert dat deze code mij 150 € gaat kosten. Nu kan je mij best wel op de kast krijgen met onzin bedragen. maar dit slaat wel alles. met andere woorden regel dit even op een manier van vrienden onder mekaar en niet achter regeltjes verschuilen.

dat ik deze telefoon die ik bij jullie gekocht heb ook gewoon kan gebruiken. zonder die onzinnige 150€

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hoogenboezem

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hoogenboezem over deze klacht.

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hoogenboezem nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hoogenboezem in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hoogenboezem een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hoogenboezem

Heeft op 01 november 2018 om 14:23 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door allard