Klacht: Hoofdkantoor niet te bereiken!!!

op 26 september 2017 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2 weken geleden een broek retour gebracht bij de Zara in Enschede.
Nog geen geld terug ontvangen want ik had met de pin betaald dus krijg ik het terug gestort.
Op de site staat de volgende maandag. Iemand van de klantenservice online bestellen zegt nee ongeveer een week. Kreeg een nummer van hoofdkantoor want online kon me niet helpen. Heb zeker 10x gebeld!!! Alsof het hele kantoor niet bestaat ofzo. Ze zijn niet bereikbaar. Dus wacht nog steeds op m’n geld en nog steeds Niemand aan de lijn gehad na 10x Bellen.

Gewenste Oplossing:

Als ik m'n geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sheema