Klacht: Honoreert nieuwe klant korting niet

op 25 mei 2020 over KPN in de categorie Alles-in-1

Ik heb een abonnement bij kpn aangevraagd via glasvezel met 100mbits en eerste 6 maanden 50% korting. Op de website staat oplever datum 1 juni. Vandaag kreeg ik een email met de opmerking dat de monteur voor eerste aansluiting pas op 24 juni komt (bijna een maand later). In reactie hierop heb ik contact opgenomen met klantenservice en werd door een nette medewerker geholpen.

Na 28minuten rond bellen bij wat afdelingen gaf hij de melding dat er vele eerdere oplever opties zijn. Echter het alleen eerder opgeleverd zal worden als ik akkoord ga met 3 maanden 50% korting twv 70euro of 2 wifi routers twv 199 euro. Na een korte berekening is dat een verschil in korting van bijna 129euro en ook 3 maanden minder korting dan ik orgineel zou krijgen.

Kpn dient zich aan de afgesloten originele korting van6maaneen voor 50% te houden en mij een redelijke opleverdatum te geven.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Reactie van de melder van de klacht Fos.t

3 maanden geleden - Zojuist van Klacht.nl een email ontvangen waarin KPN heeft aangegeven de klacht niet in behandeling te nemen. Dit is heel erg teleurstellend en wij hebben dan ook besloten over te stappen naar de concurrent.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fos.t