Klacht: Honemoon vakantie verpest

op 29 september 2017 over Avis Budget Group in de categorie Autoverhuur

Helaas hebben mijn vriend en ik een zeer onaangename ervaring gehad met onze autohuur via Avis. Voor onze reis in Las Vegas hadden we een auto gehuurd via de Nederlandse Avis website.

Het ophalen van de auto verliep namelijk verre van vlekkeloos. Het bleek dat de naam waarop de reservering staat moet overeenkomen met de naam op de creditcard. De reservering stond op mijn vriends naam en onze creditcard staat op onze gezamenlijke rekening maar er staat alleen de naam van mijn vriendin op de creditcard. Er is hierbij geen foutmelding geweest bij het invullen van alle informatie op jullie website. Dus ook al konden wij aantonen dat de creditcard aan onze gezamenlijke bankrekening staat gekoppeld, mochten we de auto niet meenemen.

Wij hebben onze uiterste best gedaan om de auto toch mee te krijgen, echter hebben wij totaal geen enkele medewerking gekregen. De borg cash betalen werd niet geaccepteerd.
De reservering omzetten naar mijn naam mocht niet omdat wij via een “third party” hadden geboekt. Blijkbaar is avis.nl een ander bedrijf?
De enige mogelijkheid was ter plekke opnieuw een auto te reserveren. Dit kwam neer op meer dan €1200 terwijl de auto die wij gehuurd hadden €400 kostte. Verschrikkelijk nieuws dus. Omdat wij graag een rondreis wilden maken was een auto noodzakelijk. Uiteindelijk waren wij veel meer geld kwijt aan een huurauto dan ons budget eigenlijk toeliet. Het heeft dan ook een hele nare stempel op onze vakantie gedrukt.
Volgens de Avis medewerker in Amerika was het geen enkel probleem om onze gereserveerde auto niet op te halen en dat het geld automatisch teruggestort zou worden.
Maar na meerdere malen contact met Avis klantenservice contact te hebben opgenomen, krijgen we geen enkele cent terug!!! Zomaar €400 van ons gestolen!!

€400 terug geven

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Avis Budget Group over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door JenniferT