Klacht: Hond

op 02 oktober 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Wij waren met onze pup van 3 maanden in IKEA Delft. Talloze mensen kwamen naar ons toe om te aaien, sommige vroegen ook wat voor ras het was. Ook een medewerker kwam naar ons toe en zei : Ik kan hier toch niet zomaar voorbij lopen ik moet der even aaien hoor, mag dat? Dus wij zeiden ja hoor! Even later kwam er een geiriteerde medewerker naar ons toe en snauwde ons toe dat er geen honden mochten ( wij hadden haar de heletijd in onze armen ), het overviel ons maar we zeiden dat we nergens bordjes zagen. Toen zei de man bordjes of niet nu ophoepelen. Ik was hier niet van gediend om zo aan gesproken te worden. Ik ging met hem in discussie waarna hij steeds meer en harder begon te scheeuwen. Mensen die langs ons liepen moestel gewoon lachen om wat die man allemaal deed.
Uiteindelijk kwam de bewaking en werden we via de kortste route eruit gezet, we mochten niet eens afrekenen.
Door deze ervaring zullen wij onze spullen wel ergens anders kopen echt te gek voor worden.

(We hielden haar de heletijd vast)

Een excuus want dit vind ik te gek voor worden. Respect is belangrijk en dat was hier totaal niet.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kimberly2411