Klacht: Zeer klantonvriendelijk (proces kosten)

Nora81 op 22 mei 2024 over Home-deco.nl in de categorie Meubelwinkels

Indien het product niet bevalt ben je in de aap gelogeerd en is het gedaan met de klantvriendelijkheid. Je betaalt verzendkosten én je betaalt de retourkosten! Het retour proces is uiterst onvriendelijk, ze werken met andere partijen, in mijn geval Kare en je wordt verwezen naar de Kare Retour website waarvoor je een retournummer nodig hebt maar die is weer anders dan het Homedeco ordernummer. Homedeco is niet bereikbaar per telefoon of chat, enkel per mail/ retourformulier, je wordt dus niet direct geholpen. Dus dan maar op zoek naar de klantenservice van Kare, die bellen, alles uitleggen, en uiteindelijk geholpen. Wel een uur verder en 15 Euro kwijt voor een bestelling die ik nooit weer zal doen. Voor mij geen Homedeco meer!
En mochten ze reageren met retourkosten worden duidelijk gecommuniceerd dan durf ik dat in twijfel te trekken, want als het zo duidelijk gecommuniceerd werd, dan had ik never nooit bij deze website besteld.

dat ik de kosten voor de retour niet hoef te betalen, het heeft me al genoeg gedoe opgeleverd en tijd gekost.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Home-deco.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Home-deco.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nora81