Klacht: Zomaar geblokkeerd

Daphne de jonge op 07 december 2022 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Jaar lang normaal plezier gehad. Af en toe een storting en af en toe een uitbetaling. Nu plots geblokkeerd, als ik telefonisch of via de e-mail vraag wat de reden is dan kunnen ze die niet geven en wijzen ze me op artikel 7, dan kunnen het meer dan 10 redenen zijn maar een specifieke reden willen ze niet geven. Ze kunnen me alleen vertellen dat het besluit definitief is en ik voor goed geblokkeerd ben. Vind dit zacht gezegd belachelijk. Klanten service aan de telefoon ook echt te bizar voor woorden.. geen goed woord over voor de service!!

Gewenste Oplossing:

Een reden geven en per direct van blokkade af.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Holland Casino

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Holland Casino nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Daphne de jonge