Klacht: Weigeren

Judith kusters op 15 september 2023 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

Ik breng 2 buurmannen naar holland casino utrecht. Terwijl ik terug rij word ik gebeld kom ons maar halen, omdat een van de buurmannen is geweigerd, omdat hij teveel gedronken heeft. Mijn mond viel open in de auto van verbazing. Ik ben terug gegaan en heb met desbetreffende beveiliger gesproken. Ik heb hem gezegd dat hij de avond bij mij was en hij 2 biertjes op heeft dus zeker niet dronken is. Desbetreffende buurman heeft 2 klompvoeten waarbij bij een voet ook nog 2 tenen zijn geamputeerd. Hierdoor is hij extra belemmerd in zijn evenwicht. Hij heeft bij mij een tijd buiten op de galerij gestaan. Wat vermoeiend is voor hem. Daarna is hij in de auto gestapt. Als hij uitstapt is gaan lopen even lastig voor hem ivm vermoeide voeten en evenwichtbalans die niet goed is door zijn geamputeerde tenen. Ik snap dat een vreemde denkt dat hij dronken is. Ik heb de beveiliger gezegd dat ik echt niet naar binnen kom als hij echt dronken zou zijn. Hij vond zijn reflexen traag en hij werd boos vond de beveiliger. Klopt ja. Hij voelt zich aangesproken op zijn handicap. Dit is de eerste keer dat hem dit overkomt. En dat doet hem zeer. Ik zeg nog laat hem blazen dan zie je dat ik gelijk heb. Antwoord van de beveiliger is dat is eigen verantwoording.
De buurman word erbij geroepen en bevestigd nogmaals dat jij 2 bier heeft gedronken. Hij mocht toch naar binnen. De blik van vernedering en afwijzing in de ogen van mijn buurman deed mij pijn.
Dat jullie mensen die dronken zijn willen beschermen tegen zichzelf, omdat ze weinig grenzen hebben snap ik. Er word wel volop alcohol geschonken aan mensen die gokken en moeten rijden door jullie. Beetje haaks beleid in mijn ogen.
Ik hoop van harte dat hij dit nooit meer hoeft mee te maken bij jullie en zie jullie reactie heel graag tegemoet. Deze actie vind ik namelijk discriminerend.
Mvg judith

Een excuus voor de bejegening richting mijn buurman vind ik hier zeker op zijn plaats. Kan andere dingen neerzetten, maar dat laat ik aan jullie over.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Holland Casino

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Holland Casino nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Judith kusters