Klacht: Toegangs verbod

Elisabeth Claes op 26 oktober 2023 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

We zijn al jaren klant geweest bij Holland casino en dit eerst met een blauwe kaart .ne een aantal jaren kreeg mijn man een goude kaart met meer mogelijkheden zoals gratis parking,drank en snaks. na een jaar kreeg hij te horen dat hij zich moest verantwoorden en zijn financiële toestand moest bekend maken zoals bank afschriften , eigendomspapieren , erfenis eventueel toekomstige erfenisen van ouders en hun eigendom en papieren van de zaak die u zou bezitten . Na dit geweigerd te hebben werd hij op stande voet de toegang verboden .als jullie dit normaal vinden na zoveel jaren trouwe klant te zijn geweest .sorry maar wat ik niet begrijp is waarom de ene klant wel en de andere niet .er zijn erbij die ook de nodige papieren of documenten niet woude geven en dan toch de toegang tot Holland casino kregen met een blauwe kaart .wat voor ons duidelijk niet het geval was.de rede was je kan van een goude kaart niet terug naar een blauwe kaart dat was hun reden tegen over ons . eens je een gouden kaart hebt gehad kan je niet meer naar een lagere kaart gaan Mijn vraag is wwaarombij de ene wel en de andere niet .

De oplossing zou zijn iedereen het zelfde te behandelen . En geen uitzondering. Of te wel geef je mijn man ook terug een blauwe kaart zodat hij geen toegangs verbod meer heeft en met een duidelijke verontschuldigen door deze situatie. En dit door de verantwoordelijke persoon van Holland casino.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Reactie van de melder van de klacht Elisabeth Claes

3 maanden geleden - Geachte, Dit was te verwachten dat ze deze zaak miet willen behandelen . Zoals ik gezegt heb. De ene wel en de andere niet . En nu zelf ook een toegangs verbod heb gekregen omdat ik de waarheid aan het licht heb gebracht .Zo zie je maar hoe det ze de mensen behandelen . Zoals een stuk uitschot. Het intreseerd hen alleen maar om het geld en niks anders. Meer heb ik hierover niks te zeggen .

Alle klachten die gemeld zijn door Elisabeth Claes