Klacht: Smerig en privé gesprekken

A Mooij op 03 september 2023 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

Reeds enkele jaren komen wij naar tevredenheid in diverse Holland Casino’s. Ook eerder naar tevredenheid in het mooie casino in Venlo. Helaas vandaag zondag 3 september zijn wij teleurgesteld snel vertrokken. In en bij de speelautomaten stonden veel lege glazen en kopjes. De automaten plakten en waren vies. In het casino hing een niet frisse lucht (leek op een penetrante urinelucht).
Ook op de bar was een overvloed van vieze glazen en kopjes. De dames hadden het bij de bar enorm druk met privé gesprekken. Helaas hadden zij geen tijd om iets in te schenken. Op enig moment werden de glazen van een tafel gehaald. Helaas bleef er een vieze tafel achter. Geen doek of wat dan ook kwamen aan te pas. Stoelen stonden Schots en scheef, wij hebben dit nergens eerder zo meegemaakt. Het kwam over als chaotisch en slecht gemanaged

Strak gemanaged en schoon. Opgeruimd en fris ruikend. Schone speelautomaten en privé gesprekken tussen personeel niet aan de bar.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Holland Casino

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Holland Casino nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Holland Casino in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door A Mooij