Klacht: Simpelweg geblokkeerd zonder enige reden

Thomas293848593 op 25 augustus 2022 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Simpelweg geblokkeerd zonder enige reden en mijn account per direct bevroren.
Dus ik vroeg vandaag , wat scheelt er op mijn account?

Antwoord , we hebben op management nivo bepaald dat we dat zeggen maar u komt er niet meer in.

Het lijkt wel alsof de belastingdienst verhuisd is naar HollandCasino, werkelijk geen kaas gegeten van Netiquette of dergelijk fatsoen,

Gewenste Oplossing:

Simpelweg waarom ik geblokkeerd wordt. dan is er iets logisch gaande.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Holland Casino

Reactie van de melder van de klacht Thomas293848593

1 jaar geleden - Er werd gereageerd dat de klacht in behandeling is en onderzocht wordt, maar toch scheiden we onze wegen zeggen zij eenzijdig want ???.. geen reden wederom.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Holland Casino nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Thomas293848593

1 jaar geleden - Het komt er waarschijnlijk op neer dat ik zonder reden verwijderd ben omdat ik verkeerd klik met de muis volgens de mensen die me geanalyzeerd hebben en zelf het spelletje aan de achterkant kapotmanipuleren ;)

Alle klachten die gemeld zijn door Thomas293848593