Klacht: Selectie voor vouchers

Mayonne op 03 maart 2023 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Holland casino discrimineert mensen door vouchers te sturen naar bepaalde groepen. Toevallig iedere keer dezelfde mensen. Ze zeggen letterlijk: Het selecteren van ontvangers voor e-mail gebeurt aan de hand van een aantal criteria dat per keer kan verschillen. Aangezien mailings op naam worden verzonden, kunnen wij deze helaas niet nasturen.
Dit moet in deze tijd toch niet meer kunnen. Stuur of iedereen een mail of niemand. Heb dit helaas al meerdere malen aangegeven en er wordt niks meegedaan. Zelfs de medewerkers in het casino vinden dit vreemd.

Gewenste Oplossing:

Niet selectief de mails sturen en discrimineren op criteria, maar deze naar iedereen sturen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Holland Casino

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Holland Casino nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mayonne