Klacht: opheffing entree verbod

Welkom150 op 21 november 2023 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs 10 november 2023 bracht ik een bezoek aan Holland Casino Rotterdam waar er een klein onenigheid ontstond over een glasje water.
We waren met z’n drieën.
Na een bezoek en daarna besloten wat te gaan eten.
Zijn wij naar het restaurant gegaan om wat eten te bestellen.
Er kwam een restaurant medewerkster naar ons toe met het menu kaart netjes en vriendelijk te woord en geholpen.
We nemen ons plaats aan tafel en. Het eten is gebracht.
We hadden ook wat glasjes biertjes op.
Tijdens eten wilde ik een glas water. Ik voelde me even niet goed.
Ik bestelde bij een ander medewerkster een glasje water.
Ikstond op om het water op te halen, bij de kleine kassa aangekomen.
Zegt deze medewerkster dat ik ervoor moet betalen.
Mijn zus op haar beurt zei van , betalen?
Hij heeft een diamant pasje dus drank is gratis dus inbegrepen.
Nee zei de mederwerkster je moet ervoor betalen.
Terwijl ik mijn pinpas aan het zoeken was in mijn tas, ongeduldig en ruw zette deze medewerkster het glasje water op de bar.
Zoeietsvan moet ikzolang wachten?
Duidelijk gezien duidelijk te zeggen is dit.
En toen mijn zus er hierover wat van zei is er een onenigheid onstaan.
Want zo ga je niet om met een klant die dorst heeft en om een glasje water vraagt en dat je als casino medwerkster zo om gaat, ruw onfatsoenlijk, onvriendelijk en hierdoor dit is ontstaan.
Zonder schelden, of slaan of geweld gebruik word er op een alarm knop gedrukt alsof wij criminelen zijn.
Direkt komen de beveiling en een paar medewerkers.
Zonder met ons een gesprek te voeren of te vragen wat er precies is gebeurd, word ons eten afgepakt opruimd en moesten wij het pand snel verlaten met begeleiding van de beveiliging.
Zelf niet goed gegeten hebben wij niet gedaan.
En dan bedoel ik ook dat wij het recht hebben om te praten als wij niets netjes worden behandeld.
Want we hadden geen gratis eten en drinken.
Zo ga je niet om van je heb honger je bent aan het eten en na een klein onenigheid word ervan een mug olifant gemaakt.
Dit kan niet! Totaal onterrecht zonder enig rede worden wij buiten gezet.
Ik heb vorig week vrijdag 17 november gebeld om te vragen naar de opheffing van het verbod en een persoonlijk gesprek.
Mocht ik langs de balie komen.
We zijn gegaan me. Nichtje en ik want zei was er ook bij die dag 10 november.
We hebben een gesprek gehad in de hal bij de hoofdingang bij de deur staande met 2 medewerkers nl een mannelijk en vrouwelijke medewerker die ons te woord heeft gestaan.
Mijn verhaal gedaan en ik gaf aan dat dit onterrecht is en vraag ik om de verbod op te heffen, zegt de mannelijke collega dat hij dit niet zal doen, omdat mijn zus heeft uitgescholden. Dit is buiten gebeurd.
Op mijn beurt.
Mijn zus heeft dat gedaan , niet ik.
Dan vind ik dat u mij niet moet bij betrekken.

Vernomen dat ik een jaar verbod heb ,toen ik een coin ging inwisselen vorig week.
Ik ben niet eens met het verbod. Ik heb ook getuigen.
U kunt ook de camerabeelden bekijken , dat ik geen fysiek geweld heb gebruikt of vernieling of iets verkeerds heb gezegd.
Helemaal niets en doen ze mij dit aan. Van vals beschuldigen.

Ik ga al zoveel jaren naar de holland casino en nooit wat meegemaakt als dit voorval en verzoek u dan ook de blokkade op te heffen.

Mocht het toch niet zo zijn dan ga ik een raadsman inschakelen. Nogmaals ik vind het onterecht.

Ik hoop u voldoende te hebben ingelicht,

Verblijf ik,

Met vriendelijk groet,
Birtantie

entree verbod opheffenzo spoedig mogelijk

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Holland Casino

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Holland Casino nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Welkom150