Klacht: Gokverslaving in stand houden door de overheid

Sweeney7338883772553846362666 op 27 februari 2024 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Ondanks mijzelf uit te schrijven via Cruks vanwege een gokverslaving welke mij meer dan alleen geld gekost heeft (relatie, vrienden en een hele dure therapie daarna) maakt het mij eigenlijk verdrietig dat een onderneming van de staat, dezelfde staat die ook beloofd haar burgers te helpen, mij tot vrij letterlijk de afgrond heeft laten komen, nog steeds zo’n 4 keer per week aanspoort te gaan gokken.

Een onderneming die weet dat ik mentaal instabiel ben, liet mij met een inkomen van nipt 16.000 euro per jaar rustig gokken voor ruim 10.000 euro per week, vervolgens mij met alles aanspoorde door te gaan en mij zo naar de afgrond heeft geholpen tot ik alles kwijt was en mij via Cruks heb uitgeschreven (overigens ook door de staat aangeboden, een goed iets, maar je moet het zelf doen en niemand wees mij er überhaupt op).

En nu, een tijd verder, blijft Holland Casino, van onze overheid die beweert mij te willen ondersteunen, mij per e-mail uitnodigen (om maar niet te spreken over alle algemene reclames ) om langs te komen, online extra’s te geven etc om mij weer aan het gokken te krijgen.

Ik vind het een schande, andere casino’s net zo maar deze wordt beheerd door de overheid. Hier moet gewoon iets aan gedaan worden. Als je je kan beheersen en je het kan veroorloven – helemaal prima!

Maar een verslaafde als ik met een wajong uitkering waarbij dat allemaal bekend is alsnog zo blijven ‘lokken’ om te gokken; daarover heb ik meer dan een klacht, het verwoest mijn leven en ik ben vast niet de enige. Hier moet iets aan gedaan worden.

In mijn eigen geval ben ik echt kwaad dat mijn leven nog steeds dóór een onderneming van de staat moeilijker gemaakt wordt, zelf vecht ik tegen verleidingen en ik blijf ze ontvangen. Schandalig.

Gewenste Oplossing:

Ten eerste excuses. Verloren geld blijft verloren ben ik bang maar iets omtrent de behandeling (hulp, vergoeding oid) zou hopelijk kunnen. Ten tweede een uitleg hoe het mogelijk is dat ik ondanks uitsluiting via Cruks nog steeds regelmatig uitnodigingen ontvang van Holland Casino. Ten derde, en dit zal niet makkelijk zijn maar toch, hoop ik dat de politiek zich bezig houdt met mijn verhaal want ik ben vast niet de enige en dit is een serieus maatschappelijk probleem.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Holland Casino
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Holland Casino

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Holland Casino nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sweeney7338883772553846362666