Klacht: hoge verwarming in zomer

op 10 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Het is 24 graden buiten en de verwarming staat op maximaal in de trein, absurd. Je zou denken dat de conducteur een knop om kan zetten of iets dergelijks. Bij het instappen al een extreem warme vlaag over je heen. Betreft de lijn van Maastricht Randwyck naar Roermond.

Als het oplossen van een dergelijk probleem snel gebeurd door een capabele conducteur/machinist.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 weken geleden - Beste hitteintrein, Balen dat het zo warm is in je trein. Dat is natuurlijk niet prettig reizen. Heb je voor mij je vertrektijd vanuit Maastricht Randwyck? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 20 juni 2017 om 09:35 geantwoord

Beste hitteintrein,,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van je ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door hitteintrein