Klacht: hoge reparatiekosten na mislukte software update watch 3

op 14 april 2020 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Gevraagdeverplichte software update op apple watch series 3 uitgevoerd. Deze bleef hangen, werd dus niet voltooid. Reset (harde) uitgevoerd, maar niets hielp. Rood uitroepteken bleef in beeld.
Helpdesk apple gaf aan dat dit vaker voorkomend probleem zou zijn en dat ik watch op kon sturen en dat de techneuten zelf een software update zouden doen (kon ik niet zelf) en dat e.e.a. kosteloos zou gebeuren (garantie).
Zo gezegd, zo gedaan, alles prima verlopen, tot dat ik melding kreeg dat er ook een hardwareprobleem zou zijn. Of ik € 180,00 wilde betalen voor reparatie. Dat heb ik geweigerd en (niet meer geheel nieuwe) klokje laten terugsturen. Ik vind het van de zotte dat een mislukte, door apple aangebodenverplichte update, welke blijkbaar heeft geleid tot hardwareproblemen tot hoge kosten van mijn kant moet leiden. Ik vind dat belachelijk.

Vervangend toestel, of kosteloze reparatie of tegemoetkoming in aanschaf nieuwe watch of goed voorstel voor watch series 5

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PRAG Smeets