Klacht: Hoge reparatiekosten bij een vw tiguan van 2010

op 14 december 2017 over Volkswagen in de categorie Automerken

Onze volkswagen Tiguan 2.0 TSI 4 motion van 2010 heeft hoge reparatiekosten gehad, de distributieketting was stuk, en de turbo was kapot, dit beide is vervangen wat in totaal 2600 euro gekost heeft. aangezien ons verteld is dat de ketting nooit stuk gaat, is dit toch gebeurd. ons werd ook verteld dat dit eigenlijk niet mag bij een tiguan die pas 120.000 km heeft gelopen.
ik heb de importeur gebeld Pon daar werd ik te woord gestaan en gevraagd of er enige coulance was. zij konden mij niets bieden aangezien ik de tiguan niet bij een aangesloten vw dealer in onderhoud had. en ook dan vermelde zij dat de garantieperiode verlopen was dat wisten we wel, maar je staat toch voor een goed product wat je binnenhaalt.
Wat betreft het rijplezier en de comfort zijn we enorm tevreden over de vw Tiguan. Maar wij hopen ook dat jullie bergijpen dat we enorm teleurgesteld zijn in de reparatiekosten en mankementen die de vw vertoond heeft.

een reactie of een tegemoetkoming van welke kant dan ook vanuit volkswagen

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkswagen

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkswagen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jacqueline Vogelvang