Klacht: hoge rekening ten onrechte door fout medewerker

op 27 juli 2016 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb meerdere malen contact opgenomen met telfort dat de tv niet goed werkte. Opnames niet werden afgespeeld en de tv steeds vastliep vaak moeten resetten van telfort zelf. Ze wilden mij tegemoetkomen door een bepaald pakket extra te leveren zonder onkosten. Daar ben ik in meegegaan. Zonder daar gebruik van te hebben gemaakt. Na maart nog steeds problemen te hebben ervaren met de tv weer gebeld. Gevraagd om een nieuwe modem. Uiteindelijk gekregen. Nu blijk ik in maart 40 euro te hebben betaald zoals voorgaande jaren dat is in orde. Maar voor april 63 euro(20 teveel) mei 81 euro(40 teveel), juni 83 euro(40 teveel). Totaal rond de 100 euro teveel betaald. Jullie medewerkers maken aantekeningen zetten kanalen aan en ik moet er opeens extra voor gaan betalen. Niet correct. Daarnaast waren ze toen der tijd “gratis” aangeboden. Medewerker heeft mij netjes te woord gestaan en wil 40,50 tegemoet komen. Daar kan ik natuurlijk geen genoegen meenemen. Ik heb dubbele onkosten gemaakt zonder daarvan op de hoogte te worden gesteld d.m.v. een e-mail of telefoontje. Wordt gewoon zonder toestemming in rekening gebracht. Dit kan niet en ben zeer ontevreden. Terwijl ik misschien nog gebruik wilde gaan maken van het combi voordeel pakket.

Ik ben tevreden als er tussen de 80 en 100 euro vergoed wordt, terug wordt betaald of 2 maanden de maandelijkse rekening van rond de 40 euro niet te hoeven betalen.

Ik hoop dat jullie tot een nette schikking komen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door judith van lieshout