Klacht: Hoge nood in de trein, geen toilet beschikbaar en ook nog een half uur stilgestaan i.v.m technisch mankement

op 19 februari 2018 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Beste medewerkers van de NS
Graag vraag ik uw aandacht voor het vogende;;
na een lange treinreis vanuit Oostenrijk, checkten wij in, in Arnhem om 19.53 en namen we de Intercity naar Roosendaal, met de eindbestemming Tilburg.
Mijn vrouw moest nodig naar het toilet moest, ging ze op zoek naar het toilet in de trein. Maar tot haar schrik waren alle toiletten buiten gebruik.
Toen we net vóór station Oss de conductrice vroegen naar een toilet, moest ze bekennen dat er in dit treinstel geen toilet beschikbaar was.
Wel was er een toilet in het volgende treinstel, maar door de korte stop in Oss konden we met alle bagage die we bij ons hadden, niet meer overstappen naar een ander treinstel. We dachten in Den Bosch over te stappen naar het andere treinstel, maar toen kreeg de trein nét voor Den Bosch een technisch mankement aan het remsysteem, waardoor we ongeveer 25 minuten hebben stilgestaan. In Den Bosch moesten we overstappen naar een andere trein en omdat we niet meteen duidelijk was hoe laat die zou vertrekken naar Tilburg, durfden we het perron niet te verlaten voor een toiletbezoek.
Uiteindelijk kwamen we ruim een half uur later aan en al die tijd voelde mijn vrouw zich vreselijk ongemakkelijk.
Ik reide zelf met een meereiskaart, maar mijn vrouw heeft ingecheckt met kaartnummer 3528 0434 1108 0382

Tevreden zijn we over de manier waarop we te woord werden gestaan, maar dat loste het hoge noodprobleem helaas niet op.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door a vugs