Klacht: hoge kosten terwijl weinig gebruik

op 21 januari 2014 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

In februarie 2013, heb ik bij Telfort een alles in 1 pakket besteld, er kwam vrij snel eenmonteur langs om te checken of ik beschikte over de juiste aansluiting in huis. De monteur zei dat er verbinding was en vanaf 7 maart (verwachtte opleverdatum) zou alles in werking treden. Er werden verschillende installatie afspraken gemaakt waar ik vrije dagen voor heb opgenomen, maar de monteur heeft mij laten zitten. Gek genoeg
Lagen er al facturen in de brievenbus, met de mededeling dat als ik niet betaalde dat ik zou worden afgesloten…..knap…..was nog steeds niet aangesloten!!!! ( er was wel een online verbinding, maar zonder het juiste kastje wat de monteur zou instaleren kon ik het internet niet op) en omdat ik volgens telfort niet betaalde was er ook geen tv en telefonie…..na contact te hebben gehad met telfort werd er gemeld dat als ik zou betalen, ik weer telf,tv,internet zou hebben…….ok…..maar de monteur moest nog komen voor het kastje!!!!!! Maar ik moest wel dikke rekening eerst betalen…..beetje omgekeerde wereld…..telfort zei wel dat ik terug zou kunnen vorderen. Terug vorderen!? Ik heb nog nooit gebruik kon maken van de diensten.
affijn ik toch maar 63,€ betaald, heel vreemd ik ging contract aan van 53€…..
dus ik contact gezocht met telfort waarom ik een ander bedrag op mn factuur zag, en gezegt dat ik best wilde betalen, maar dan wél het afgesproken bedrag. Omdat ik het vertikte om meer te betalen dan de afgesproken 53€ werd ik afgesloten, en hebben ze mijn contract beeindigd, én een dikke rekening van 392€!!!! Puntje bij paaltje…. heel veeeel betalen…..voor nul komma nul service!!!

Kwijtschelding van de rekening

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door raymondvandemerkt