Klacht: hoge kosten paperback boek

op 29 juli 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Een rekening voor een paperback totaal 62,20 Geschiedeniswerkplaats 2VMBO-kgt informatieb, rekening naar nieuwwaarde terwijl boek 1 jaar intensief is gebruikt. Alleen waterschade op 1e pagina blanco. Verder ezelsoren vanwege paperback. Niet eens met deze rekening want geen dagwaarde en sowieso flauwekul gezien veel boeken die kinderen meekrijgen begin van het jaar die veel ernstiger zijn beschadigd of volgekliederd.

Als ik wat moet betalen prima maar niet de nieuwwaarde en zeer zeker niet gezien het feit dat het een paperback betreft. Dus een rechtvaardige afwikkeling

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 29 juli 2016 om 15:16 geantwoord

Beste meneer/mevrouw van Herpen,

Wij hebben het artikel 'Geschiedeniswerkplaats 2 vmbo-kgt informatieboek' (artikelnummer 8532723) aan het begin van het schooljaar nieuw geleverd. Helaas worden boeken met waterschade altijd afgekeurd omdat wij ze niet meer kunnen hergebruiken.

De nieuwprijs wordt berekend omdat wij het artikel nieuw aan moeten schaffen bij de uitgeverij om het artikel weer te kunnen uitleveren.

Helaas is het niet mogelijk om een aanpassing te doen op de prijs.

VanDijk.nl

Heeft op 29 juli 2016 om 15:57 geantwoord

het is niet de dagwaarde en de waterschade is niet dusdanig omdat 1 pagina (ook nog blanco), beschadigd is. Het is een paperback.
Ieder jaar krijgt onze zoon zelf beschadigde tweedehands boeken van Van Dijk. Dit is de eerste keer dat ik er wat van zeg.

Reactie van de melder van de klacht Herpen.nl

9 maanden geleden - Nu had ik het boek teruggestuurd ter hercontrole, krijg ik vandaag een brief dat ik het boek ter verkoop had aangeboden???? Wat is dit toch allemaal voor een nonsens.

Bericht van Van Dijk Educatie

9 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw van Herpen, Wij vinden het vervelend dat u een brief heeft ontvangen met daarop de melding dat het boek ter verkoop is aangeboden. Helaas is dit bij ons in het systeem niet bekend. Heeft u de mogelijkheid om een kopie van de brief naar ons te mailen (info@vandijk.nl) zodat wij dit voor u kunnen uitzoeken? Alvast bedankt voor uw reactie! Met vriendelijke groet, VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Herpen.nl