Klacht: Hoge kosten die niet zijn gemaakt door mijzelf!

Safinsalih op 23 september 2021 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik wou zoals elke maand netjes me factuur betalen van Tele2 totdat ik tot mijn verbazing zag dat er 98 minuten is gebeld naar Brazilië terwijl ik dit helemaal nooit ben geweest. Ik vervolgens bellen naar Tele2 eerst verbreken ze de verbinding, vervolgens zeggen ze dat je het gewoon betalen terwijl de medewerker vertelde dat ik niet de eerste ben die het is overkomen, nou dat vond ik al apart want er gaan meer van zulke gevallen komen en je moet gewoon betalen van Tele2 !!!! Je gegevens zijn niet veilig bij Tele2 dus vervolgens kijk ik vandaag net weer bij de facturen en ja hoor voor het 2x bellen naar Tele2 kost me €31!!!!! Om te bellen naar hun eigen lijn!!! Een stelletje dieven vervolgens wil ik YouTube of Netflix kijken hebben ze het afgesloten !!! Ik kan geen filmpjes kijken nadat ik €108 heb betaald terwijl mijn maandelijkse kosten €42 zijn !!!! Hun hebben expres dat verboden nu moet ik morgen weer bellen en dat gaat me weer geld kosten ik vind het belachelijk en dat ik nergens een mail kan sturen je kan alleen bellen zodat ze verdienen op jou !

Dat ze gegevens van de klant beveiligen!!! En niet maffia praktijken doen door alles af te sluiten terwijl ik heb betaald !!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Safinsalih