Klacht: hoge invoerrechten

op 26 juni 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Beste,

Een bestelling gedaan bij MiniInTheBox EUR 88. bedragen zijn inclusief BTW. De invoerrechten moeten betaald EUR 35 worden voor ontvangst van de bestelling.

Ik ben tevreden als de invoerrechten voor hun rekening zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 26 juni 2016 om 23:01 geantwoord

Geachte Heer Menzo,

Miniinthebox berekent geen rembourskosten en/of verzendkosten achteraf. Alle eventuele extra kosten worden berekend door de Nederlandse douane en/of Nederlandse vestigingen van de koeriersbedrijven. Wij ontvangen hier geen cent van.
Het wordt duidelijk vermeldt op al onze websites dat er invoerkosten kunnen zijn als men iets in China besteld. Iedere klant kan zich verzekeren tegen alle extra kosten bij het bestellen. Ook dit wordt duidelijk vermeldt. Deze optie is zelfs standaard aangevinkt. Mochten er extra en/of invoerkosten ontstaan en de klant heeft zich verzekerd bij ons tegen deze kosten, zullen deze naderhand door ons terugbetaald worden, daar wij niet van te voren weten wat de douane en koeriersbedrijven in Nederland berekenen. Het weigeren van een bestelling heeft geen zin, want de koerier zal het product hoogstwaarschijnlijk niet terugsturen, Neemt u contact op met de koerier als u een bestelling geweigerd heeft, voordat zij uw bestelling vernietigen.

U kunt de aanvraag tot terugbetaling doen via onze klantenservice.
Wij adviseren u om zich in te loggen in uw account op een normale pc, want de gegevens zijn niet allemaal zichtbaar op sommige mobiele telefoons.

Hieronder nog even een link met de gebruiksaanwijzing hoe men contact opneemt met de klantenservice:

Mvrgr.

De klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door elleCE