Klacht: Hoge factuur n.a.v. Belkosten

op 28 september 2016 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Via deze weg wil ik graag een klacht indienen over mijn mobiele factuur datum 08-08-2016. Daar ik al een maand lang een foutmelding krijg via jullie website. Aller eerst wil ik voorop stellen dat ik nooit over mijn bel minuten heen ga. Ik houd altijd van mijn 300 minuten over en kan deze nooit meenemen naar de volgende maand. Ik betaal dus vaak voor iets dat ik niet gebruik. Wanneer ik bijna aan 75 % van internet bundel zit, krijg ik netjes een sms. Ik was erg verbaasd toen ik op 03-08-2016 een sms kreeg met de mededeling dat ik al meer dan 20 euro over mijn belbundel heen zat. Dit was in werkelijkheid al 30 euro. Ik vind het dus schandalig dat ik dus wel een sms krijg als ik er al 30 euro overheen ben maar niet op het moment dat ik daadwerkelijk over mijn belminuten heen ga. Dit was namelijk al volgens de factuur op 23-07-2016. Ik snap het service idee wel van deze sms maar klantvriendelijk is het pas als je het op het moment zelf doet. Tevens schijn ik op 28-07 precies 5 minuten gebeld te hebben vanuit het buitenland. Dit kan ik mij niet voor de geest halen. Nu heb ik zojuist online ingesteld dat ik nu op de hoogte kan worden gehouden van mijn verbruik want dat moet je blijkbaar ook zelf doen. Ik zou graag zien dat er iets aan deze factuur gedaan kan worden anders ben ik genoodzaakt om volgend jaar een overstap te maken naar een andere aanbieder.

Alvast bedankt voor de genomen moeite.

Wanneer telfort een dee, van de gemaakte kosten voor de rekening neemt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A Duivestein