Klacht: Hoezo opgelost?

op 25 maart 2013 over ECI in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De klacht is helemaal niet opgelost!!!
Ze verwijzen gewoon naar het incassobureau, dat ik het daarmee maar uit moet zoeken. Toevallig las ik op het VARA forum een soortgelijke klacht. Het is dus niet alleen bij mij. Dit soort praktijken moet aangepakt worden. Temeer ook omdat ze bij ECI niet honkvast zijn. Eerst kroonkeuzeboeken (oké, daar kreeg ik wat voor, heb ik gewoon altijd netjes betaald) toen vrije keuzebonnen, toen was het ineens niet meer verplicht 1x in de 3 maanden iets af te nemen, nu weer wel. Ik kan er geen hout van maken. GEEN OPLOSSING DUS! Het mooie is, de vrije keuze bon heeft een geldigheid van een jaar. Bestel je dus te laat, WAAR BLIJFT DAN JE GELD?? Kunnen wij hen dan manen?

Gewenste Oplossing:

Een fatsoenlijke benadering en afhandeling door ECI.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ECI over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ECI in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ECI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ECI

Heeft op 27 maart 2013 om 11:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Mevrouw is telefonisch op de hoogte gebracht.

Alle klachten die gemeld zijn door Anire