Klacht: Hoesjes nog steeds niet geleverd

op 20 maart 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

We hebben 2 februari een bestelling gedaan. Deze is nog niet geleverd. Ondertussen zijn de 10 tot 20 werkdagen ook wel voorbij.

Graag krijgen we onze telefoonhoesjes nog thuisbezorgd

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van MiniInTheBox.com

2 maanden geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Yvettevanderhaas

2 maanden geleden - 1702021326590878 is het bestelnummer

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 20 maart 2017 om 21:51 geantwoord

Beste Sabine Van beek,

Onze oprechte verontschuldigingen voor de vertraagde bestelling. Het is zeer ongebruikelijk dat u uw zending nog steeds niet hebt ontvangen.

Wij zullen een herzending van uw pakket voor u regelen via de traceerbare Airmail, omdat we denken dat uw zending bij de douane ligt, of kwijt is geraakt tijdens het transport. Maar vriendelijk verzoeken wij u het tweede pakket te weigeren indien het oorspronkelijke pakket later wordt afgeleverd door uw lokale postkantoor.

Let op: de verwerkings- en verzendtijden zijn identiek aan uw eerste bestelling.

Zodra we uw pakket opnieuw hebben verzonden, sturen we u een bevestigingsmail ter referentie. Wij danken u voor uw begrip.

Nogmaals onze verontschuldigingen voor de vertraging en enig ongemak dat dit wellicht heeft veroorzaakt. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Carla
www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door Yvettevanderhaas