Klacht: Hoesjes nog steeds niet aangekomen!!

op 26 december 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 26 december 2017 om 13:38 geantwoord

Beste T. Bosman,

Dit is Customer Service Supervisor Leon. Ik heb uw klacht ontvangen en zou graag willen helpen. Ik zal u verzorgen dat u geen verlies bij ouze site zou lijden.

Onze oprechte verontschuldigingen voor de vertraagde bestelling. Het is zeer ongebruikelijk dat u uw zending nog steeds niet hebt ontvangen. We zullen de volledige terugbetaling van uw bestelling verzorgen, omdat we denken dat uw zending bij de douane ligt, of kwijt is geraakt tijdens het transport.

De terugbetaling zal 8.66 EUR zijn.

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens 7 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.
Bedankt voor uw begrip en medewerking.

Leon
www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door teddybosman