Klacht: Hoesje telefoon

op 13 juli 2017 over Swarovski in de categorie Juweliers

Het betreft een Glen rock incase
Voor mijn telefoon. Ik heb in het verleden ook een Swarovski hoesje gehad hier zat toen een barst in. Ben er mee terug gegaan en kreeg meteen een nieuwe! Ik was erg blij met de service op dat moment. Heb erg lang toen met het andere hoesje kunnen doen maar hij was op geef moment wel aan vervanging toe! bij aankoop van het nieuwe hoesje de Glen rock incase heb ik weer op de hoek een barstje en ben ik terug gegaan naar de winkel heb deze net 3 maanden maar krijg geen andere om dat dat volgens de verkoopster buiten de garantie valt en ik mijn telefoon heb laten vallen volgens de verkoopster terwijl dat niet zo is. Volgens haar was het mijn woord tegen haar woord! Maar toen ik het hoesje kocht was mij verteld als hij weer heel erg snel stuk zou gaan dat ik gewoon terug moest komen naar de winkel! Helaas heb ik niet weer de service gehad die ik voorheen wel had gehad! Ik vind dit erg jammer aangezien ik het hoesje zo kort geleden heb gekocht.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Swarovski

Reactie van de melder van de klacht Maria_M

4 maanden geleden - Ik zou het erg fijn vinden als mijn klacht serieus genomen word en dat ik misschien toch als nog een nieuw hoesje kan krijgen!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Swarovski nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maria_M