Klacht: Hoesje nog altijd niet aangekomen

op 12 april 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 7 maart 2016 een hoesje besteld voor mijn iphone 6s en het is nog altijd niet aangekomen. Ik heb niet meer betaald voor een snelle verzending dus heb ik de gewone gepakt waar je niet voor moet bij betalen, die duurt tussen de 10 & 20 werkdagen en ik wacht nu al 24 werkdagen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer het aankomt

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 03 mei 2016 om 08:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Lauren99