Klacht: Hoesje na week al stuk

op 17 mei 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Ik heb afgelopen week een hoesje voor mijn iPad air binnen gekregen bij miniinthebox. Helemaal blij mee, totdat na een week de hoekjes al beginnen af te breken. Dit lijkt me niet de bedoeling, zo beschermt hij de iPad niet. Ik heb hem trouwens alleen thuis gehad, dus kan niet gebeurd zijn door onderweg ergens tegen aan gestoot te hebben.

Gewenste Oplossing:

Een nieuw hoesje

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 17 mei 2016 om 10:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Onze oprechte verontschuldigingen voor het eventuele veroorzaakte ongemak.

Helaas kunnen we geen herzending voor u regelen, omdat het artikel niet meer op voorraad is. Wij zullen onmiddellijk een volledige terugbetaling van EUR 10.97 voor u verzorgen. U hoeft niet te retourneren.

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens 7-25 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat.
Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.

Raadpleeg de volgende link voor de verwerkingstijden van terugbetalingen: https://www.lightinthebox.com/download/ec11af0d-ebb0-4a1b-9d53-b919e05b1f49

Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt. Wij helpen u graag.

Met vriendelijke groet,

www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door Blauwedrukte