Klacht: Hoekbank voor de derde keer in 2 jaar tijd weer stuk!

op 14 januari 2014 over neckermann.com in de categorie Online Warenhuizen

ik heb in 2011 een hoekbank besteld bij neckermann, ben hier niet tevreden over, ik was zo trots op die bank heel zuinig mee ook en dan ineens scheuren in het zitvlak, ik bellen kwam er een man langs die moest kijken van hoe en wat bleek dat hij niet gemaakt kon worden dus een nieuwe terug, toen de mannen die de nieuwe bank brachten en hem uit de verpakking haalden zag 1 van die mannen dat die bank ook al een scheur aan de achterkant had, dus weer bellen en weer een nieuwe gekregen, heb deze bank nu net 1 jaar en hij begon in september of eerder ook alweer te scheuren op het zitvlak, ik weer bellen en doen nu kan ik weer wachten en ik durf er gewoon niks meer te bestellen nu want volgend jaar weer dit gesodemieter zeker, nieuwe bank liefst ergens anders en geld terug!

geld terug of een bank van goeie kwaliteit terug! maar ze hebben haast niks meer aan te bieden op de site.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door neckermann.com in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat neckermann.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

neckermann.com

Heeft op 15 januari 2014 om 13:39 geantwoord

Er is geen eerdere klachtmelding over de betreffende hoekbank bij ons binnengekomen. Wij hebben nu per e-mail een vragenformulier aan mevrouw gestuurd. Zodra wij de ingevulde en ondertekende vragenlijst hebben terugontvangen, zullen wij de klacht aan de hoekbank verder in behandeling nemen.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van neckermann.com beoordeeld.

Heeft op 28 mei 2014 om 15:13 geantwoord

er is geen oplossing! volgens neckermann ben Ik VERPLICHT een nieuwe bank bij neckermann uit te kiezen ik heb geen vertrouwen meer in dat bedrijf laat staan de banken (lees de reviews ook maar bij die banken die erop staan zijn ook gelijk kapot!) dus ik wil mijn geld terug! dit kan volgens hun niet nou ik vind dat dikke onzin na verdorie 3 nieuwe banken die continu kapot gaan hoef ik daar geen bank meer van terug! of je mag dik gaan betalen voor een bank met echt leder en zelfs die vertrouw ik bij dit bedrijf niet meer! en ik las bij 1 review bij een bank een meid met hetzelfde probleem en die heeft ook geen nieuwe bank meer uitgezocht! waarom ben ik dit dan verplicht?

Bericht van neckermann.com

3 jaren geleden - Beste 'angelina24', zoals vanmiddag telefonisch besproken, heb ik je nieuwe keuze bestelling van de andere hoekbank in behandeling genomen. Het verheugt ons dat je toch een nieuwe keuze bestelling hebt gemaakt. Bedankt hiervoor! Zodra de nieuwe hoekbank voorradig is, wordt de omruiling voor je ingepland. Er wordt nog een afspraak met je gemaakt. De defecte bank wordt bij levering van de nieuwe bank meegenomen en na ontvangst ervan, wordt het artikel retourgeboekt. Groeten, Sylvia Webcare, neckermann.com

Alle klachten die gemeld zijn door angelina24