Klacht: Hoe Train More Diemen haar service en adminstratie inricht

op 09 mei 2013 over TrainMore in de categorie Sportclub/-school

In opdracht van Train More Diemen wordt ik lastiggevallen met een vordering over een bedrag dat niet klopt. Verder ben ik schandalig behandelt, met name door een docent en de clubmanager. Toen ik ziek was kon mijn abonnement alleen hier niet bevroren worden. Ik werd achtergesteld in de aangeboden lessen en geblokkeerd op haar Facebookpagina. Mijn inziens is er samengevat sprake van strafbare feiten, onklantvriendelijkheid, onbereikbaarheid, onrechtmatige daad, wanprestatie en een onredelijke opzegtermijn.

Minimaal tevreden met het stoppen van de incassoprocedure en het teruggeven van mijn borgsom.
Een proces-verbaal van aangifte en een schadeclaim sluit ik niet uit.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TrainMore

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar TrainMore over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TrainMore nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door TrainMore in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat TrainMore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

TrainMore

Heeft op 22 september 2016 om 14:14 geantwoord

Beste heer/mevrouw Bruin,
Hartelijk dank voor uw feedback via deze website. Als het goed is, is uw probleem inmiddels verholpen. Zo niet dan vragen wij u om contact op te nemen met onze klantenservice via klantenservice@trainmore.nl. Uiteraard kunt u ook langs gaan bij de desbetreffende TrainMore vestiging. Sportieve groet Team TrainMore

Alle klachten die gemeld zijn door KeepCalmAndDanceForever