Klacht: Hoe men bij Albert Heyn omgaat met een klacht.

op 19 juli 2012 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Het is niet zo dat ik Tiny nog nooit kwaad heb gezien, maar vanavond was zij echt laaiend. Bij het bereiden van de avondmaaltijd, vis in witte wijnsaus met gebakken aardappelen en gemengd fruit, bleek er een worm uit de vis te kruipen.

De vis was vanmorgen gekocht bij Albert Heyn hier in Terneuzen. Wij zijn direct teruggegaan naar deze super en deden ons beklag. Er werd zeer laconiek op gereageerd. Toen Tiny zei dat ze het hier toch wel een ernstige zaak betrof bond men wat in en riep er een “manager ?” bij. Tiny vertelde dat ze de aardappelen, het fruit en de wijn niet meer kon gebruiken en wenste hiervoor te worden gecompenseerd. Na overleg besloot de “manager ?” dat ze een bosje bloemen kon krijgen. Tiny werd nu pas echt nijdig en zei dat AH de bloemen mocht houden. De “manager ?” ging opnieuw ruggespraak houden en deelde toen mee dat hij het gemende fruit ook nog mocht vergoeden. Verder kon hij helaas niet gaan. Tiny deelde hem mee dat dan de foto op Internet gezet zou worden. “Dat moest zij dan maar doen,” vond hij. Daarom hieronder de foto van de vis inclusief de worm. Als je het vies vind om te kijken dan mag je nu je ogen dichtdoen.
Voor ons voorlopig dus geen vis meer van Albert Heyn.

Wij waren tevreden geweest met een vergoeding van alle gemaakte kosten t.w. vis, fles wijn, gemengd fruit en de kosten naar en van AH rijden om klacht in te dienen.

Alle klachten die gemeld zijn door jungeling