Klacht: Hoe bizar kan het zijn

op 20 september 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Het begon met traag internet dit was eind julli, ziggo gebeld geen probleem u krijgt een nieuwe router. En u bent zolang lid u krijgt gratis een media box. En zo is de ellende begonnen. Nu 2 maanden verder de mediabox staat op bruikleen (niks krijgen) er was toegezegd dat deze kon opnemen met de mogelijkheid dat er grote ondertiteling gezet kon worden, aangezien mijn vrouw slechtziend is. Daar 3 keer over gebeld een nieuwe opgestuurd gekregen. Blijkt dat dit niet mogelijk is ook opnemen niet daar moet men zelf een externe opslag medium voor kopen.
Inmiddels nu ongeveer 10 keer gebeld over diverse storingen zoals bijvoorbeeld geen internet geen telefoon geen zenders zenders welke wel bij mijn abonnement horen. Je spreekt met elke keer een ander en elke keer krijg je een ander verhaal te horen om hoor en dol van te worden. Er is op 16 aug een monteur geweest voor een aansluiting. Zit nu weer zonder internet en geen telefoon. Komt vrijdag weer een monteur dringend verzocht om deze na 14.00 uur te laten komen aangezien ik dan van mijn werk thuis bent.

Wanneer alles naar behoren werkt. En voor de gemaakte bel kosten en frustraties een nette vergoeding. Duidelijk meer dan de 20 euro die men minder heeft gerekend. En een normaal excuus wat gemeend is en niet van daar heb je die lastige kerel weer.wat je proeft als je belde!!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tini Stokkel