Klacht: Hoe annuleren mini in the box

op 18 januari 2014 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Ik heb zojuist een bestelling geplaatst via mini in the box. Het was een grote bestelling en nu zag ik dat er veel invoerkosten aan vastzitten. Graag wil ik deze bestelling annuleren, maar ik kan nergens een e-mail adres of een telefoonnummer vinden om contact op te nemen.

Gewenste Oplossing:

Een e-mail adres, telefoonnummer of informatie om mijn bestelling te annuleren

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

MiniInTheBox.com

Heeft op 15 februari 2014 om 09:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Wij hebben het probleem reeds opgelost en tevens uw ticket beantwoord. Als u nog overige vragen hebt, vragen wij u vriendelijk om een nieuw ticket in te dienen bij 'Mijn Bestellingen' op onze site.

Met vriendelijke groet,

De klantenservice
Miniinthebox

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door gcuijk