Klacht: Sending reviews email test

op 15 november 2018 over Hivista Work in de categorie Internetproviders, Mobiele Telefonie

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hivista Work over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hivista Work in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hivista Work een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

9 maanden geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over Hivista Work is afgesloten door de melder van de klacht.

Reactie van de melder van de klacht Hivista Admin

9 maanden geleden - Lorem ipsum dolor!

Hivista Work

Heeft op 15 november 2018 om 16:52 geantwoord

Lorem ipsum dolor dolorem ipsum Lorem ipsum dolor dolorem ipsum Lorem ipsum dolor dolorem ipsum Lorem ipsum dolor dolorem ipsum Lorem ipsum dolor dolorem ipsum Lorem ipsum dolor dolorem ipsum Lorem ipsum dolor dolorem ipsum Lorem ipsum dolor dolorem ipsum Lorem ipsum dolor dolorem ipsum Lorem ipsum dolor dol Lorem ipsum dolor dolorem ipsum Lorem ipsum dolor dolorem ipsum Lorem ipsum dolor dolorem ipsum Lorem ipsum dolor dolorem ipsum Lorem ipsum dolor dolorem ipsum Lorem ipsum dolor dolorem ipsum Lorem ipsum dolor dolorem ipsum Lorem ipsum dolor dolorem ipsum Lorem ipsum dolor dolorem ipsum Lorem ipsum dolor dol

Heeft op 15 november 2018 om 16:53 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Hivista Admin